Rise-of-the-Tomb-Raider-Co-Op-Endurance os.com

 

Öncelikle ilk oyunla karşılaştıracak olursak bakınca bir değişim göremiyoruz fakat az çok değişiklik ve yeni eklentiler eklenmiş.Hikaye gayet güzel oynanış diğer oyunla aşağı yukarı aynı.

OYNANIŞ

Dediğim gibi ilk oyundan neredeyse farkı yok fakat ben ilk oyunun oynanışına bayılmıştım çizgilerini bozmamaları dileğiyle.Fakat gelen bir kaç değişiklik var öncelikle şu ip fırlattımız yerden bir yere süzülme olayı hoş bir hava katmış veya da duvara ok atıp o okun üzerine tırmanma falan.Fakat en güzeli market sistemi olmuş oyunun ana görevlerini yaparken bir amcanın dükkanıyla karşılaşıyoruz ve o dükkandan ihtiyacımız olanı temin edebiliyoruz.

SENARYO

Senaryo kısaca spoilersız özetliyeceğim .İlk oyunda adaya falan düşünce ve oradan sağ çıkınca Lara ablamız ben bu babamın aradaığı şeyide bulayım nasıl olsa ölmüyorum diyerekten Divine Source isimli bir taş mı desem ne desem bilemedim öyle bir şey işte aramaya başlıyor bu sırada başına bir sürü olay geliyor tabi, haaa bu Divine Source ne mi ? Divine Source ölümsüzlük veren bir taş işte tüm mesele bu.Senaryo burdan bakınca çok kılişe durabiliyor fakat işlenişi çok güzel oynayın daha fazla sizi spoilera boğmiyacağım ana senaryo 7 saatte bitiyor bu arada yan görevler de var onlarda hoş bir hava katmış oyuna.

KARAKTERLER

Karakterlerden Lara ablamzı tanıyoruz zaten. Güzel yetenekli bir ablamız. Jonah abimiz Lara’nın peşini iki oyundur bırakmıyor ben bulsam Lara gibi kızı bende bırakmam neyse neyse ilk oyuna göre daha detaylı işlenmiş ilk oyunda varlıklarıyla yoklukları bir değildi. Jacob var bide o vallaha Heal’lema özelliği dışında çok silik bir karakter bide değişik bir kabileyi yönetiyor diyeyim.Ana evet bu karakter ölmek üzere ve Divine Source’ı bu yüzden istiyor.Bide Ana’nın kardeşi var adam her yerde sert ve ilgi çekici duruyor ama senaryo bakımından hiç bir özelliği yok Ana’ya yardımetmesinden başk tabi.

SES,GRAFİK,MÜZİK

Seslendirme ve oyun içi sesler cidden güzel hani şaka olsun diye değil duygularından tut atmosferine kadar sizi içine çeken en önemli unsur diyebilirim.Grafiklere gelirsek Steam Fotoğraflarına baktıysanız zaten anlamışsınızdır fazla söze gerek yok.Müzik aynı şekilde seslendirme gibi inanılmaz olmuş.

ARTILAR

+Oynanış
+Ses
+Grafik
+Müzik
+Senaryo

EKSİLER

+Kılişe Senaryo

PUAN : 9.7/10

Author jagibu
Published
Categories İncelemeler
Views 65

Comments (2)

  • Murat
    3 Mayıs 2017 at 13:13 Reply
    Oyun bence güzel ...
  • Murat
    3 Mayıs 2017 at 13:21 Reply
    Kardeşim yazını begendim hoşuma gitti oyunda güzel bence incelemelerinin devamini bekliyorum başarılar...

Leave a Reply